search
Log In
12 votes
65 views
in Building 8,130 points 25 56 91
edited by

2 Answers

2 votes
Saya ada terbaca dalam  SECTION K - WATER SUPPLY PLUMBING, SANITARY AND RAINWATER GOODS INSTALLATION dalam STANDARD SPECIFICATIONS FOR BUILDING WORKS (2005 Edition) berkenaan kaedah pengujian pemasangan paip dalaman dinyatakan dalam 1.7 Examination, Test and Approval of Water Supply Plumbing .

Rasanya adalah mencukupi jika STANDARD SPECIFICATIONS FOR BUILDING WORKS (2005 Edition) diguna pakai dalam projek JKR.

Mungkin ada pendapat lain yang lebih tepat.
34,630 points 18 61 148
2 votes
1.5 working pressure...24 jam duration..rujuk internal plumbing spec
3,790 points 3 15 49
...