search
Log In
11 votes
233 views
in Civil 610 points 2 5 12

2 Answers

3 votes
Need Statement perlu utk projek 'design & built'. Utk rekabentuk tuan boleh rujuk Bahagian Struktur dan jambatan. Tuan juga boleh juga minta pihak JKR laksanakan jejantas tersebut dengan peruntukkan mencukupi dan timeframe yg sesuai.
10,970 points 9 43 89
0
terima kasih tuan atas jwp...ICU State Selangor dimana tmpt saya bertugas sememangnya diberikan kuasa utk melaksanakan projek ini dan telah diberikan persetujuan oleh KP JKR. Projek adalah secara reka dan bina, cuma pd masa ini saya sukar utk mendapatkan need statements berkaitan walaupun telah meminta bantuan JKR Petaling dan JKR Selangor sendiri...
0
Ir Razali Embi bukan ke ada kat ICU Selangor saya percaya dia boleh bantu
0
He is my boss tuan n now saya sdg membantu dia utk mndptkn cth need statmnt ini...harap sgt ada sahabat2 diJKR dpt membantu...peruntukn projek ni adalh peruntukan khas TPM...
2 votes
Salam,

Tuan boleh hubungi Ketua Bahagian Jambatan, CKASJ iaitu Ir. Abd Rahman Salleh di talian 03-26181211 atau email ke [email protected]

Mungkin beliau boleh membantu.

Terima kasih.
240 points 3
0
terima kasih atas bantuan tuan
...