search
Log In
12 votes
196 views
Apakah perkembangan terkini cadangan penggabungan pH JKR dan GreenPASS (CIDB) ?
in Building 2,760 points 6 23 31
retagged by

2 Answers

3 votes
Kedua2 sistem telah di gabungkan dengan nama : MyCREST ( Malaysian Carbon Reduction & Environmental Sustainable Tool )
23,850 points 32 79 152
Bilakah MyCREST akan dilancarkan?
3 votes
Sila rujuk jawapan mengenai pelancaran MyCREST
3,210 points 3 14 24
...