search
Log In
13 votes
59 views
in Human Resource Management 1,640 points 5 9 18
edited by

2 Answers

2 votes
please refine the question.
9,290 points 17 32 56
2 votes
pengalaman sy di pejabat rekabentuk : kerja2 rekabentuk adalah berterusan dan sentiasa ada job baru untuk direkabentuk. seorang designer bukan hanya ada satu design sahaja..banyak yang datang dalam satu2 jangkamasa dan sentiasa ada design baru dari masa ke semasa. klu nak tunggu siap2 satu2 rekabentuk maka sampai pencen lah saya masih di pejabat rekabentuk.
690 points 1 2 10
...