search
Log In
7 votes
32 views
in Assets & Facilities Management 3,050 points 21 27 34

3 Answers

2 votes
 
Best answer
Semasa perbincangan dengan SME di BPKS, CKS berkenaan pembinaan Sistem mySPATA, memang ada senarai semak penilaian yang dibangunkan bagi memastikan tahap aset berkadaan baik.
3,400 points 2 12 26
selected by
2 votes

Ya. Terdapat di dalam Garis Panduan Pemeriksaan Keadaan Bangunan (BCA) dan Garis Panduan Penarafan Prestasi Aset Tak Alih Kerajaan (Bangunan Pejabat)

3,660 points 6 15 27
1 vote
ya ada. rujuk bsfb
5,880 points 3 10 42
...