search
Log In
19 votes
94 views
Bolehkan pegawai yang menandatangani Anggaran Jabatan turut menganggotai Jawatankuasa Penilaian Tender bagi projek tersebut?
in Contract Administration 46,360 points 33 87 168
retagged by

3 Answers

4 votes
 
Best answer
Boleh dengan syarat orang yg menyediakan anggaran tersebut tidak menjadi jawatankuasanmembuka tender.
2,740 points 3 14 39
selected by
6 votes
TIDAK BOLEH. Mereka yg tanda tangan anggaran TIDAK BOLEH jadi anggota Jkuasa penilaian tender. Pihak CKUB pls confirm.
10,950 points 9 43 89
1
Boleh saya tau rujukan berkenaan perkara ini?
1
Sila rujuk Surat Arahan KPKR Bil 1/2008. Tarikh 29/2/2008

Jawatankuasa Perolehan Tender dan Perakuan Jabatan

Klosa 2.0 Perlantikan Penilaian Tender

dan Sub klosa 2.1(i)
1
jelas...terima kasih tuan
4 votes
Pegawai yang menandatangani AJ dibolehkan mengganggotai JK Penilaian Tender
690 points 2 13
...