search
Log In
12 votes
30 views
Pohon jasa baik admin Jpedia / author untuk slide / template risk management di dalam J-Pedia untuk periksa fail-fail yang dimuatnaik  di dalam Garis Panduan Pengurusan Risiko Projek Versi 1.0 Jan 2017 kerana hampir kesemua tidak dapat dibuka dan menerima mesej file corrupted.

Terima kasih
in Helpdesk 6,300 points 14 36 87

2 Answers

1 vote
20,850 points 15 50 131
0
Terima kasih Tuan atas perkongsian.
0 votes

Terima kasih Tuan atas maklumbalas berkenaan capaian ke Garis Panduan Pengurusan Risiko Projek Versi 1.0 Jan 2017 di lama JPedia. Semakan pihak pentadbir mendapati dokumen di halaman tersebut boleh dicapai serta dimuat turun di rantaian berikut: http://jpedia.jkr.gov.my/index.php/PRisk_wiki#Garis_Panduan_Pengurusan_Risiko_Projek_Versi_1.0_Jan_2017

Pihak pentadbir memohon maaf atas segala kesulitan yang dialami.

49,510 points 33 87 174
...