search
Log In
29 votes
78 views
Adakah wajar semua Kursus di CREaTE dimulakan pada pukul 10:00 pagi pada hari pertama bagi memudahkan pergerakkan peserta kursus?
in Human Resource Management 8,230 points 10 18 39
retagged by

6 Answers

8 votes
 
Best answer
bukan masalah untuk melewatkan permulaan kursus pada hari pertama dan memang ada penceramah yang memulakan kursus jam 9.30am kerana memahami masalah yang dihadapi peserta. mungkin pihak create boleh memaklumkan tenaga pengajar dan pengendali kursus dalam bentuk peringatan sahaja dan tak perlu keluar surat arahan.
7,340 points 12 38 59
selected by
9 votes
Bergantung pada aturcara dan isi kandungan kursus.Ada kursus yang mempunyai slot yang padat.
2,880 points 2 5 7
0
Saya sokong tuan.
8 votes
Pada pendapat saya sesuai jika penginapan tidak disediakan tetapi jika penginapan disediakan ia agak lewat untuk memulakan sesuatu kursus.
2,620 points 7 14 17
5 votes

Mohon maaf, ejaan pergerakan hanya ada satu "k"...bukan 'pergerakkan' tapi 'pergerakan'. Bagi perkataan perbuatan ada 2 k. Bagi nama hanya satu k. cheeky Jangan marah ya...?

 

930 points 2 5 10
1
Terima kasih puan.
4 votes
Pada pendapat saya wajar.
590 points 2 2 6
1
Terima kasih tuan.
3 votes
Tidak wajar kerana penceramah terikat dengan jadual dan silibus yang padat.
12,060 points 11 24 85
...