search
Log In
30 votes
61 views
in Helpdesk 1,930 points 4 8 17
0
saya juga bersetuju dengan cadangan ini...vote up

6 Answers

8 votes
Saya sangat setuju dengan cadangan puan, kekadangan ianya telah mengurangkan masa perjalanan untuk mengambil duit semasa diperlukan, lagi-lagi pada sekitar waktu hari gaji dikeluarkan. Walau bagaimanapun, ATM bank manakah yang paling sesuai?
8,180 points 40 49 70
0
Dicadangkan Bank Maybank kerana Bank CIMB telah dipasang di Blok F
6 votes
Saya juga menyokong cadangan ini.
8,600 points 10 19 44
9 votes
Perkara ini perlu disegerakan kerana kekangan waktu pegawai keluar/masuk pejabat hanya tujuan untuk mengeluarkan duit tunai. Saya sangat menyokong cadangan mengadakan mesin ATM di Menara G.
930 points 2 5 10
5 votes
Mohon buat juga di Menara PJD...
980 points 3 4 10
9 votes
saya bersetuju sangat.. adakan pemasangan Mesin ATM di Blok G Menara Kerja Raya 2 samada Maybank atau CIMB Bank bagi memudahkan kakitangan & tetamu yg hadir pelbagai meeting di Menara Kerja Raya 2. Kalau ada cash deposit Mesin lagi bagus. :-)
800 points 2 4
6 votes
Saya berasa Maybank atau CIMB bank adalah pilihan terbaik diadakan di Menara Blok G.
8,180 points 40 49 70
...