search
Log In
6 votes
54 views
Siapa yang boleh dihubungi sekiranya ada masalah log in portal JCoP?
in Helpdesk 340 points 2 3 7

2 Answers

7 votes
Boleh hubungi saya, Khairil Hizar Md Khuzaimah melalui emel: hizar.jkr[at]jkr.gov.my. Terima kasih.
49,510 points 33 87 174
3 votes
Alhamdulilah beberapa kali saya mempunyai masalah tersebut dan telah selesai ditangani dengan segera. Terima kasih YBrs Sr Dr Khairil
15,120 points 20 40 114
1

Terima kasih Ir @shdzain atas komitmen berterusan yang diberikan dalam memperkasakan amalan perkongsian pengetahuan/pengalaman di Portal JCoP Cafe yesyesyes

...