search
Log In
6 votes
69 views
Bagaimanakah status perlaksanaan program CBAS di JKR?
in Project Management 200 points 1 3

2 Answers

4 votes
Program CBAS adalah yang terbaik untuk semua pegawai JKR kerana pengurusan projek melibatkan semua warga JKR.

Adalah amat disarankan agar semua pegawai terlibat dengan program CBAS kerana ia boleh membantu memudahkan semua ahli pasukan dalam melaksanakan projek.

Jgn anggap ia sekadar program pensijilan, sebenarnya ia lebih drpd sekadar sijil, tujuan program CBAS adalah untuk membantu warga JKR melihat atau mendalami satu teknik pelaksanaan projek yg terbaik untuk diaplikasikan di JKR agar projek dpt dilaksanakan sebaiknya.
3,590 points 3 16 43
edited by
0 votes
7,140 points 5 21 52
...