search
Log In
10 votes
196 views
in Assets & Facilities Management 22,410 points 22 83 142

3 Answers

4 votes
 
Best answer

Tuan boleh 'mendownloadkan' Dokumen Pengurusan Aset seperti Dasar Pengurusan Aset Kerajaan, Manual Pengurusan Aset Menyeluruh, Tatacara Pengurusan Aset Tak Alih Kerajaan di http://jpak.jkr.gov.my

1,000 points 2 12
selected by
12 votes

Selain daripada http://jpak.jkr.gov.my, tuan juga boleh dapatkan dokumen yang berkaitan di Web Bahagian Perkhidmatan Kejuruteraan Senggara. Laman ini boleh didapati di WEB JKR. Apa yang perlu dibuat, daftar dahulu sebagai ahli.

 

 

27,350 points 73 158 200
3 votes
Tuan juga boleh dapat dokumen berkenaan di laman web treasury...
24,640 points 38 96 188
...