search
Log In
7 votes
67 views

Ya suatu madah yang rasanya meruntun jiwa...
menunjukkan betapa halusnya budi atma...
bagi menangani persoalan yang agak abstrak  seninya...
bak meluah mati anak atau ditelan mati bapa...
niat yang baik tidak menentukan natijah  yang gah dan muluk..

in Stakeholders Management 42,490 points 27 106 201
edited by
0
Amat 'dalam' abstrak nya. ;)
0
Teruja saya dengan Tuan,.. jangan pendam lama-lama kena kongsi ni

2 Answers

2 votes
Niat yang baik tidak menentukan natijah yang gah dan muluk- kenyataan dari soalan

...jawapannnya:

niat yang baik awal perjuangan,

Halatuju jelas telah ditetapkan,

usaha berterusan perlu dilaksanakan

Diiringi tawakal penentu kejayaan.

 

.....
4,130 points 11 18 39
2 votes

image

 

image

image

 

Jawapan saya kita bersyukur dengan apa yang kita ada dan kita berdoa akan kebaikan untuk orang orang disekeliling kita.

 

.....................................................................aminnnnnnnnnnnnnnnn.......................................................................

 


(اللهمّ يسر و لا تعسر)

cool

14,870 points 12 50 137
...