search
Log In
13 votes
78 views
in Stakeholders Management 10,800 points 8 42 88
0
Tahniah dalam beberapa hari je bilangan user 407 tambah 53. Antara 407 bil user sebanyak 192 hanya daftar sahaja iaitu 100 points. TQ hanya nak sharing fakta
0
1. Untuk menjadikan JCOP lebih menarik, cadangan saya adalah maklmbalas di JCOP seperti ulasan2, jawapan-jawapan, cadangan-cadangan juga perlu melibatkan Pengarah-pengarah, TKP dan KP sendiri bagi memberi impak dan minat P&P yang lain.

2 Answers

2 votes
Saya baru sahaja menghadiri taklimat/kursus J-Cop ini dan saya dapat ianya adalah sistem/aplikasi yang 'meaningful'. Cadangan saya adalah kita terapkan dan tekankan kepada semua kakitangan JKR betapa pentingnya perkongsian ilmu di dalam hidup kita seharian dan di dalam konteks kerja kita di JKR. Satu ilmu yang baik kita kongsi, insyaAllah berlipat ganda ilmu yang lain kita akan perolehi.
1,140 points 1 5 13
edited by
3 votes

Nampaknya telah ada hebahan yang telah dibuat oleh Urusetia Disiplin Awam (gambar di bawah)

Ramai tahu adanya J-COP tetapi tidak ramai yang tahu kebaikan-kebaikannya. Ada baiknya jika +VOTE /user yang aktif berkongsi ilmu ini diambilkira sebagai hari latihan. (menjimatkan wang belanja mengurus - latihan)

Dan ada baiknya jika boleh pengguna boleh tidak perlu memberi SOALAN tetapi berkongsi ilmu untuk tatapan ramai.

4,930 points 5 26 43
...