search
Log In
15 votes
175 views
in Human Resource Management 710 points 3 8 12
0
Saya rasa tajuk ini telah ditukar, tajuk asal Pegawai perlu dimaklum sekurang-kurangnya sebulan awal. Juga telah ditiadakan " Sila vote jika bersetuju"

2 Answers

2 votes

Saya setuju

 

 

اللهمّ يسر و لا تعسر

cool

 

Tajuk ini telah ditukar. Dulu tak silap saya  ianya berbunyi, sila vote kalau anda bersetuju pegawai di maklumkan awal sebelum pertukaran di buat. Thats why saya vote  "saya setuju".

Without that word, jawapan saya nampak pelik.

14,870 points 12 50 137
edited by
3 votes
Perkara ini kadangkala berlaku tetapi rayuan untuk menangguhkan tarikh pertukaran biasanya akan dipertimbangkan dan diluluskan jika ada justifikasi yang kukuh..
6,150 points 6 17 33
...