search
Log In
23 votes
191 views
Sekiranya isu ini terus ada, saya bimbang staff jkr akan putus asa/hilang minat utk tanya soalan2 lagi... Pihak SME patut terus aktif untuk jawab soalan2.yang dikemukakan..... sekadar pandangan saya...
in Helpdesk 23,630 points 31 76 151
0
Bila banyak soalan yang ditanya tetapi tiada jawapan atau jawapan sekadar iye tak iye.. maka seolah-olah yang bertanya dan yang mengulas macam syok sendir sahaja. Pakar-pakar JKR tolong lah jwb.. kan ramai PE Ir. Ar. Sr.

4 Answers

3 votes
SME sibuk agaknya.
2,430 points 4 15 34
6 votes
assalam tuan,

siapakah SME yang tuan dimaksudkan? adakah pegawai dilantik dari mana2 cawangan diberikan tanggungjawab ini? sekiranya ada, mohon dikongsi maklumat berkaitan bagi membolehkan soalan ditujukan terus kepada SME berkenaan. terima kasih tuan.
7,040 points 11 35 58
2 votes
Sangat sibuk...mungkin juga kot.
42,490 points 27 106 201
6 votes

Pasukan ECKM mengambil maklum mengenai perkara ini dan usaha berterusan sedang giat dijalankan bagi memastikan setiap soalan yang diutarakan oleh pengguna mendapat jawapan/komen yang berkaitan. Antara langkah yang akan/sedang/telah diambil adalah dengan mendapatkan maklumbalas daripada SME serta mengadakan bengkel bersama moderators JCoP. Senarai SME JCoP yang telah dikenalpasti boleh dirujuk di laman http://jcop.vms.my/whos-who/

Di samping itu, pasukan ECKM juga telah memperkenalkan JCoP e-Newsletter untuk mempromosi penggunaan JCoP di kalangan warga JKR (e-Risalah terkini adalah Bil. 2/2016 yang diterbitkan pada 9 Mei 2016).

39,540 points 30 76 149
edited by
...