search
Log In
19 votes
149 views
Adakah kesemua pejabat tapak JKR untuk projek JKR sekarang menggunakan kabin?
in Project Management 10,070 points 33 66 107

3 Answers

1 vote
 
Best answer

Pejabat Tapak perlu disediakan mengikut Garis Panduan Pejabat Tapak Piawai https://www.jkr.gov.my/sites/default/files/upload/Garis%20Panduan%20Pejabat%20Tapak%20Piawai%20JKR_151116.pdf

17,220 points 26 62 120
selected by
5 votes
Saya rasa tak semua guna kabin . Ada pejabat tapak yang di sewa rumah kedai & di ubahsuai/renovate jadi site ofis.
23,630 points 31 76 151
5 votes

Kebanyakan menggunakan kabin tetapi ada juga pejabat tapak projek menggunakan binaan kekal atau sementara sebagai contoh pejabat tapak mahkamah KL, Projek Istana Baru Jalan Duta dan sebagainya. 

33,150 points 15 51 137
...