search
Log In
18 votes
132 views
Adakah kesemua pejabat tapak JKR untuk projek JKR sekarang menggunakan kabin?
in Project Management 10,070 points

3 Answers

2 votes
 
Best answer

Pejabat Tapak perlu disediakan mengikut Garis Panduan Pejabat Tapak Piawai https://www.jkr.gov.my/sites/default/files/upload/Garis%20Panduan%20Pejabat%20Tapak%20Piawai%20JKR_151116.pdf

16,620 points
selected by
4 votes
Saya rasa tak semua guna kabin . Ada pejabat tapak yang di sewa rumah kedai & di ubahsuai/renovate jadi site ofis.
23,560 points
4 votes

Kebanyakan menggunakan kabin tetapi ada juga pejabat tapak projek menggunakan binaan kekal atau sementara sebagai contoh pejabat tapak mahkamah KL, Projek Istana Baru Jalan Duta dan sebagainya. 

33,070 points
...