search
Log In
15 votes
148 views
Di manakah saya boleh dapatkan lesson learnt bagi kes-kes mahkamah yang mana JKR terlibat secara langsung dan tidak langsung dalam kes tersebut?
in Contract Administration 690 points 3 7 14

3 Answers

2 votes
Sekiranya yang berkaitan dengan pentadbiran kontrak etc, boleh rujuk ke Bhgn Dasar dan Kontrak, Caw. Kontrak dan Ukur Bahan - Tingkat 15, Menara TIMA. Seingat saya, pejabat tersebut ada menerbitkan FAQs yang berkaitan.
39,540 points 30 76 149
4 votes
Jika mahu ulasan kehakiman bagi kes-kes tertentu yang melibatkan JKR boleh layari [http://www.kehakiman.gov.my/]. Biasanya dalam penghakiman akan diterangkan kenapa sesuatu kes berpihak kepada yang berjaya.
33,450 points 16 57 146
0 votes
Dalam perancangan untuk disediakan dan dimuatnaik di JPedia.
510 points 6
...