search
Log In
10 votes
115 views
in Contract Administration 1,640 points 5 9 18

2 Answers

2 votes
Belum lagi. Masih dalam peringkat deraf. Banyak yang perlu ditambahbaik.
1,350 points 5 8 12
2 votes
Walaupun diperingkat deraf, dokumen tersebut masih boleh digunapakai dengan syarat tender tersebut dikawalselia oeh JKR sendiri. Dimaklumkan diantara bangunan-bangunan yang telah menggunakan dokumen tersebut adalah Ibu Pejabat JKR Blok F dan Kementerian Kerja Raya( Blok A,B, dan C), Istana Negara, Menara Seri Wilayah Kementerian Wilayah Persekutuan dan Kesejahteraan Bandar Precint 2, Putrajaya, dan CIQ Johor Bharu.
380 points 5
...