search
Log In
13 votes
115 views
in Assets & Facilities Management 5,860 points 3 10 41

3 Answers

1 vote
Menggunakan aplikasi sistem Pengurusan Aset Tak Alih (MYSPATA) jika untuk pengurusan aset kerajaan
2,590 points 8 13 26
1 vote
performance base index.
5,860 points 3 10 41
1 vote

Sistem yang ada seperti Computerized maintenance management system (CMMS)  seperti Archibus dan Seaworks adalah yang sering digunakan di Malaysia. Walaubagaimana pun pihak kerajaan dibawah Jawatankuasa Pengurusan Aset Tak Alih Kerajaan sedang menyediakan aplikasi Building Facilities Management System (BFMS) yang diharap boleh digunakan oleh agensi kerajaan dibawah projek mySPATA Fasa 2.

3,400 points 2 12 26
...