search
Log In
10 votes
60 views
in Assets & Facilities Management 3,040 points

2 Answers

1 vote
Kriteria dan kaedah menentukan kos bagi capital expenditure hanya ditetapkan oleh pihak Jabatan Akauntan Negara (JAN). Mungkin ada garis panduan yang dikeluarkan oleh JAN untuk rujukan agensi-agensi lain atau ianya untuk kegunaan JAN sahaja.
2,470 points
1 vote
Bergantung kepada penilaian semasa keadaan bangunan.
5,840 points
...