search
Log In
23 votes
89 views

Setinggi-tinggi tahniah diucapkan kepada para penerima Anugerah Pengguna Paling Aktif JCoP 2017 yang telah disampaikan oleh YBhg. Ketua Pengarah Kerja Raya sempena program Persada Minda 2017

in Helpdesk 36,780 points
edited by

3 Answers

7 votes
Tahniah.. usaha gigih urus-setia menjadikan J-Cop sebagai wadah penyambung pengalaman antara warga JKR sudah mula menampakkan hasil. Soalan-soalan yang diutarakan boleh dikatakan semakin matang dan semakin bertaraf tinggi dan makin bertambah cabarang dikalangan mereka yang telah lama menimba pengalaman di JKR untuk memberi komentar dan pandangan untuk dikongsi bersama.

Syabas J Cop.. syabas warga JKR..
30,610 points
7 votes
Tahniah dan selamat maju jaya. Semuga usaha murni akan meletakkan JKR di persada gerbang ilmu bertaraf antarabangsa.
1,710 points
6 votes
Tahniah kepada ketiga2 Pegawai tersebut.
9,470 points
...