search
Log In
12 votes
98 views
Adakah pertukaran pegawai di setiap bahagian/cawangan dibuat dalam tempoh 3- 5 tahun?
in Human Resource Management 5,440 points 12 26 73

2 Answers

6 votes
Pada dasarnya begitu namun akan terdapat kes-kes yang tidak dianggap sebagai norma disebabkan keadaan tertentu.
44,410 points 22 85 209
2 votes
saya melihat banyak pegawai jika sudah dapat arahan brtukar bahagian..mereka minta ketua bahagian kekal kan mereka di situ..seperti tidak adil pada staf-staf lain

apa yang saya tahu..brtukar bahagian dan cawangan ini dilakukan bagi mengelakkan staf tertekan dengn kerja sedia ada dan apabila staf yang diarah bertukar tidak mahu keluar..staf yang tertekan akan kekal disitu dan terus tertekan.
7,490 points 10 17 32
...