search
Log In
16 votes
33 views
Sebelum email 1govuc diperkenalkan. Email terdahulu rasanya lebih mesra pengguna dan menyediakan ruang simpanan yang unlimited...
in Helpdesk 530 points 2 3 4

3 Answers

2 votes
Kapasiti sedia ada tidak mencukupi. Kesukaran menghantar dokumen dan lukisan berkapasiti besar. Perlu memperuntukan cloud kepada setiap staff JKR.
880 points 2 3 13
4 votes
Sy amat bersetuju dengan cadangan tersebut. Pihak yang berkenaan disyorkan untuk mempertimbangkan cadangan supaya ruang kapasiti emel 1govuc ditambah.
39,540 points 30 76 149
8 votes
Relevan atau tidak, tetapi 1govuc telah menyediakan BMT untuk penghantaran dokumen, video dll berkapasiti 2GB untuk semua pengguna hanya melalui satu akses dan sistem auto archiving sebanyak 10GB bagi mendisiplinkan pegawai supaya sentiasa membuat pembersihan emel.

Penambahan storage juga boleh dibuat sebanyak 1GB untuk mailbox sediada.

Skype for business disediakan untuk multi conferencing (1:many) dan boleh menggunakan mobile phone.

Kemudahan di atas lebih baik berbanding dengan emel sebelum ini.
840 points 3 5 12
...