search
Log In
9 votes
29 views
in Human Resource Management 330 points 1 2 4

2 Answers

2 votes

Sila mohon kepada CDPK. Bagi PC yang bermasalah sila gunakan saluran https://helpdesk.jkr.gov.my untuk semakan dan naiktaraf jika perlu.

800 points 11
2 votes
Setiap aset di pejabat ada pegawai aset yg brtanggungjawab menjaga kew-pa..ambil maklumat dari kew-pa aset untuk buat aduan..jika perlu di naiktaraf.mohon dipercepatkan..jangan harap pada staf lama untuk buat aduan..kdg mereka akan jaga aset di tempat sndiri saja..jika tiada aduan..BTM tiada tindakan..
7,490 points 10 17 32
...