search
Log In
10 votes
26 views
in Architectural Multimedia 220 points 1 1 2
0
Ada, tetapi tertutup (atas pencalonan)...

3 Answers

3 votes
mohon dicadangkan kepada pihak CREATE. Idea yang menarik.
800 points 11
2 votes
Perlu dirujuk kepada owner bidang ini.
44,410 points 22 85 209
2 votes
Kemungkinan kursus seperti itu dibawah kursus dalaman..sbb jika kursus trbuka pn tidak ramai yg berminat..
Tp idea yg menarik jika ada pihak yg highlight kn kursus ni minta pihak CREaTE adakan kursus itu..sbb sy HODT..bnyk lg nk blaja autocad, tekla dan orion...brharap pada kursus2 dari CREaTE untuk dptkan lebih maklumat dan ilmu
7,490 points 10 17 32
...