search
Log In
7 votes
84 views
in Human Resource Management 640 points 2 5 8

4 Answers

5 votes
Pada pengetahuan saya, kebiasaan sekiranya penuntut mengemukakan tuntutan dengan dokumen yang lengkap akan terus diproses oleh bahagian kewangan mengikut SOP /peraturan kewangan yang sedang berkuatkuasa.

Bahagian kewangan tidak dapat proses tuntutan hanya disebabkan masih menunggu  peruntukan TNT daripada HQ atau dokumen tuntutan tidak lengkap.
17,220 points 26 62 120
4 votes
Lama sangat tu... Kalau tiada query, tak sampai sebulan pun tuntutan tnt boleh dapat.
17,700 points 15 45 120
6 votes
3 bulan terlalu lama. Jika semua dokumen lengkap termasuk dokumen sokongan dan pengesahan Ketua Jabatan, dalam masa 14 hari dah dapat tuntutan.
2,380 points 4 19 31
2 votes
sepatutnya sebulan sekali pasti dapat TNT tu sekiranya tiada masalah kelengkapan dokumen, walaubagaimanapun jika terdapat masalah dari segi kelengkapan dokumen, pihak HQ sepatutnya segera memberitahu kepada kita, dan tidak timbul isu 3 bulan tu,, melainkan peruntukan belum sampai.. wallaua'lam
200 points 3
...