search
Log In
8 votes
37 views
in Architecture 230 points 1 3

2 Answers

3 votes
salam..jika komputer adalah aset kerajaan..sila rujuk BTM..tapi jika aset projek BTM tidak akan ambik tahu..jadi bincang dengan admin apa tindakan yang patut ambik..

setiap aset kerajaan ada nombor pendaftaran..buat aduan dan diaowg akan ambik tindakan..
7,490 points 10 17 32
0 votes
boleh rujuk pegawai aset/ict tempat tuan berkhidmat, kerana setiap bahagian ada pegawai aset/ ict yang telah dilantik.

mereka ini haruslah membuat permohonan mengikut peruntukkan yang telah diberi dan mengagihkan pc mengikut beban tugas dan kondisi pc yang berada di dalam unit/ bhgn masing2.
48,890 points 9 18 55
...