search
Log In
16 votes
51 views
in Helpdesk 470 points 1 2 5 1 flag
0
disember 2018

3 Answers

6 votes
pada 25hb Disember 2018
510 points 3 4 1 flag
3 votes
SKIM J - 30 NOVEMBER 2018

SKIM LAIN - 25 DISEMBER 2018
1,140 points 2 3
4 votes
Pelan Operasi Latihan (POL) untuk 2019 mula disediakan pada Oktober 2018, justeru Borang Lampiran A,B & C perlu dilengkapkan pada Oktober 2018. Begitulah untuk tahun-tahun seterusnya. Jika disediakan pada Bulan Disember, mematuhi dari aspek Audit Kualiti Dalaman tetapi tidak menyumbang kepada perancangan kursus bagi merapatkan jurang kompetensi untuk laksana tugas semasa.
1,230 points 2 20
...