search
Log In
13 votes
52 views
in Fixed Asset (Tak Alih) 11,150 points 7 7 13

2 Answers

5 votes
Selalu check kotak Fius
5,100 points 3 14 50
5 votes
litar pintas selalu nya berlaku akibat daripada kerosakan kabel pendawaian elektrik,untuk mengatasi masalah tersebut ialah dengan melakukan pemeriksaan terhadap pendawaian elektrik dengan melakukan pengujian penebatan bg setiap pendawaian yang berusia 5-10 tahun keatas..
380 points 1 4 7
...