search
Log In
8 votes
27 views
Sejauh manakah penggunaan sistem ini di JKR?

Adakah sistem ini web based?
in Fixed Asset (Tak Alih) 1,800 points
edited by
0

Macam soalan dari sedara Tan je?cheeky

0
hahah kan baru blk kursus,  tanyalah sikit.:P

2 Answers

2 votes
Adakah sistem ini masih ada di JKR?
36,950 points
0
Masih ada. Cuma sistem stand alone dan lama. Paparan yang membosankan. Perlu upgrade supaya web base
0
Jarang sekali sistem untuk mengumpul data akan menjadi menarik, yang penting adalah hasil data yang dikumpul adalah tepat dan mencapai keperluan. Apa gunanya ada paparan menarik walhal datanya tidak tepat. Memang bagus sekali kalau kita dpat menjadikannya web based.
1 vote
Pada suatu ketika dahulu Sistem BMS ini telah memenangi hadiah inovasi (Kalau tak silap Anugerah Perdana Menteri) pada tahun 1980an. Adalah agak merugikan sekiranya sistem ini tidak dinaikkan taraf dan diberi nafas baru untuk tujuan monitoring pada zaman kini. Data data yang ada di dalam sistem yang lama amatlah berharga dan perlu disimpan sebagai rujukan masa kini dan masa hadapan
36,950 points
...