search
Log In
4 votes
36 views
Siapa yang boleh dihubungi sekiranya ada masalah log in portal JCoP?
in Helpdesk 280 points

2 Answers

5 votes
Boleh hubungi saya, Khairil Hizar Md Khuzaimah melalui emel: hizar.jkr[at]jkr.gov.my. Terima kasih.
36,780 points
1 vote
Alhamdulilah beberapa kali saya mempunyai masalah tersebut dan telah selesai ditangani dengan segera. Terima kasih YBrs Sr Dr Khairil
ago 7,320 points
...