search
Log In
7 votes
106 views

Saya tertanya-tanya jika seseorang ingin membeli buku keluaran JKR atau kakitangan JKR secara hardcopy di manakah tempat untuk mendapatkan buku tersebut?

Contoh buku:

  1. Jadual Kadar Harga
  2. Panduan Pemeriksaan Bangunan
in Human Resource Management 1,560 points

2 Answers

7 votes
 
Best answer
Naskah hardcopy dokumen keluaran JKR boleh dibeli di:

Unit Tawaran Pusat, Bahagian Kewangan dan Akaun, Cawangan Pengurusan Perolehan dan Harta, Blok A, Tingkat Bawah, Kementerian Kerja Raya.

No. Telefon: 03 2771 4096
9,120 points
selected by
0
Terima kasih puan
4 votes

encik boleh juga mendapatkan salinan softcopy bagi Panduan pemeriksaan dan penilaian bangunan sediada melalui link ini http://jpedia.jkr.gov.my/index.php/File:GP_BCA.pdf. Contoh laporan FCA dan BCA tuan boleh rujuk di dalam portal J-Pedia juga. Untuk kegunaan dalaman pihak encik, Kebanyakan Garis Panduan ada di dalam portal J-Pedia.

1,520 points
1
terima kasih .
0
tuan...cmne nak log in jpedia?...ID dan pass merujuk kepada ape ye?.
0
en log in guna id kita acces mykj/sso/create
0

Ok...thanks........ smiley

0
sama-sama encik.
...