search
Log In
11 votes
28 views
in Stakeholders Management 4,230 points

2 Answers

6 votes
 
Best answer
Berkaitan bekalan letrik pihak pengurus projek perlu siapkan substation lebeh awal menepati masa yg di perlukan oleh pihak utiliti.Bangunan siap letrik dah ada. Sama juga dgn bekalan air dan talipon di mana pemasangan infra oleh pembekal utiliti perlu dilaksana lebeh awal
10,780 points
selected by
6 votes
Adakan komunikasi berterusan dengan pihak pembekal utiliti agar mereka sedar akan jadual perancangan yang ditetapkan.

Libatkan mereka dalam setiap Mesyuarat Tapak and make them feel like they own the project as much as the other stakeholders of the project , by involving them in the planning and making them commit to a dateline agreed upon by them, instead of just having to adhere to datelines set by JKR.
10,580 points
...