search
Log In
8 votes
82 views
in Stakeholders Management 4,230 points
0
Sila jelaskan dengan lebih tepat cadangan apa yang dimaksudkan. TQ

3 Answers

4 votes
First and foremasot JKR kena lah professional dan memberikan cadangan yang merupakan win-win situation antara projek output dan PBT...susah tu bergantung kepada sitauasi dan lokasi projek itu dan juga  keperluan PBT. For eg. kalau melibatkan penagalihan utili JKR kena stress one to one condition dan kalau ada keperluan upgrading maka kos samada ditanggung sepenuhnya oleh utili kompeni atau on sharing 70/30 basis. Disinilah kredibilti kita dalam mengurus stakeholder yang sebenar. ok
8,960 points
2 votes
Satu cara yang baik adalah untuk berhubung dan melibatkan pihak PBT/Utiliti seawal mungkin supaya mereka faham keperluan projek. Segala keperluan pihak berkenaan perlu dipenuhi seboleh mungkin.
2,220 points
1 vote
JKR perlu pulihkan terlebih dahulu nama baik dan kepercayaan pelanggan dan stakeholder dengan meningkatkan kepakaran dalaman serta setiap pegawai perlu memiliki integriti dan tahap prfesionalisma yang tinggi.
9,470 points
...