search
Log In
9 votes
63 views
closed with the note: Answer has been given
in Helpdesk 22,370 points 22 83 142
closed by

2 Answers

2 votes
Pelancaran Rasmi JKR COMMUNITIES OF PRACTICE (J-CoP) adalah pada 25 November 2013 oleh Ybhg.Dato' Seri Ir. Hj. Mohd. Noor Bin Yaacob, Ketua Pengarah Kerja Raya Malaysia.
22,370 points 22 83 142
edited by
2 votes
Majlis pelancaran boleh dilihat disini. http://jcop.vms.my/?page_id=167
9,290 points 17 32 56
...