search
Log In
10 votes
73 views
in Project Management 990 points 2 4 6

2 Answers

2 votes
7,240 points 9 29 47
2 votes
Kalau tak silap pernah ada yg lebih dari 100% disebabkan oleh kesilapan rekabentuk.
7,290 points 15 33 66
0
Puan, minta berikan berapakaah bilangan tertinggi yang pernah ditemui oleh puan setakat ini?
0
Projek yg saya jaga sendiri seingat saya tak lebih 5%. Yg lebih 100% tu projek dah lama..projek jalan di Terengganu not sure nama jalan...di Kemaman kalau tidak silap.
...