search
Log In
13 votes
126 views
in Project Management 260 points 1 2 4

2 Answers

4 votes
 
Best answer
HOPT buat audit dan monitoring untuk setiap kerja yang sedang dilaksana oleh kontraktor. RFI, piawaian yang digunakan, dan keputusan ujian-ujian diminta daripada kontraktor bagi memastikan ianya ada dan telah disemak serta dilulus oleh perunding yang dilantik oleh kontraktor.
2,780 points 7 13 22
selected by
1 vote

Sebagai penyelas diantara team di tapak dengan designer (HODT) dan juga pihak client.

3,930 points 3 22 54
...