search
Log In
9 votes
71 views
in Helpdesk 9,290 points 17 32 56
edited by

2 Answers

4 votes
 
Best answer
  1. go to http://jcop.vms.my
  2. top right, search for "cop seminar"
  3. click at the first result.
2,270 points 3 6 15
selected by
0
mohon tuan copy & paste link slide presentation yang dimaksudkan bagi memudahkan semua user.

 

terima kasih.
0

..   .......................

5 votes

Link bagi JCOP seminar seperti link dibawah: 

http://jpedia.jkr.gov.my/index.php/Seminar_CoP,_25_November_2013

User perlu login ID dan password sepertimana sistem MyKJ

 

 

25,970 points 38 98 193
...