search
Log In
9 votes
29 views
in Human Resource Management 3,160 points 3 12 31

2 Answers

2 votes
Untuk makluman kami di JKR Pahang telah melancarkan tabung bencana banjir di negeri Pahang...ramai staff JKR Pahang yang terlibat dengan bencana banjir..sekiranya pihak ibupejabat ada melancarkan tabung khas boleh berhubung dengan pihak pengurusan JKR Pahang untuk kerjasama...terima kasih
320 points 1 2 5
1 vote
Setuju supaya diadakan juga tabung bagi meringan beban mangsa banjir kerana mana tahu satu hari nanti kita pula yang memerlukan bantuan yang serupa. Ia juga menunjukkan kita sebagai warga JKR dan rakyat Malaysia sama-sama perihatin dan mempunyai semangat membantu akan masalah yang dihadapi oleh rakan-rakan dan rakyat di sebelah pantai timur dan Johor.
42,830 points 28 107 208
...