search
Log In
14 votes
59 views
Kadang-kadang berlaku twice clicks menyebabkan berlaku 2 soalan yang sama, saya cuba delete salah satu tapi tak dapat, so boleh tolong bagi step yang sepatutnya dibuat.
in Helpdesk 27,310 points 73 158 200
retagged by

3 Answers

5 votes
 
Best answer
soalan tidak boleh dipadamkan oleh user. user hanya boleh menyorokkan soalan tersebut dengan menekan butang "hide" dibawah soalan tersebut (akses hanya penanya soalan atau SME utk domain tersebut). oleh itu, soalan tersebut tidak boleh dilihat oleh user lain.

soalan hanya boleh dipadamkan oleh (administrator atau SME domain tersebut).
9,290 points 17 32 56
selected by
0
hj, terima kasih atas komen, maklumlah bila tulis pukul 1-2 pagi :)
1 vote
Mungkin boleh diedit soalan itu supaya menjadi soalan lain yang related atau tukar kepada soalan lain terus. Boleh juga gunakan elemen komen untuk signal kepada admin juga.  Cumanya dengan komen poin tidak bertambah dan tidak juga dipotong. Cara lain mungkin boleh flag untuk ingatkan admin supaya dapat lihat perkara itu dan buat pembetulan atau batalkan terus. Cuma kalau flag poin akan dipotong sikit, mungkin kaedah ini tidak diminati.
42,830 points 28 107 208
edited by
2 votes
Jika kita hide adakah poin yang diperolehi sebelum itu akan dipotong?
42,830 points 28 107 208
0
point mengenai soalan dan jawapan tersebut tidak akan dipotong.  hanya soalan tersebut disorokkan dari umum.
...