search
Log In
14 votes
39 views
in Project Management 9,200 points 17 35 86

2 Answers

7 votes
 
Best answer
Antara sebab-sebab yang mungkin: 1. Kurang pengetahuan tentang kerja-kerja yang dijalankan ( tiada pengalaman atau pendedahan awal) : Lack of knowlegde 2. Pemeriksaan tidak teliti / lemah : Poor supervision 3. Kegagalan menyelaras kerja-kerja yg berkaitan di antara satu sama lain : Lack of coordination
7,290 points 15 33 66
selected by
5 votes
PMP merupakan perancangan bertulis... mungkin boleh dibuat dengan sempurna... tetapi perlaksanaan dan pemantauan yang lebih penting... kadang-kadang perancangan tinggal perancangan. Elemen gangguan luar juga banyak mempengaruhi seperti kualiti bahan, kontraktor tiada integriti, beban tugas pemantau yang mungkin terlampau banyak....
5,370 points 3 17 24
...