search
Log In
9 votes
140 views
in Fixed Asset (Tak Alih) 1,340 points 3 16 23
recategorized by

2 Answers

5 votes
Tuan, Demolition Practices and Risk Assessment for Demolition Works. Seingat saya guidlines ini telah ada. Tuan boleh rujuk dengan Uni. Malaysia Pahang, faculty civil engineering and earth resources.

sekian, terimakasih
27,610 points 73 158 200
4 votes
Garispanduan Pelupusan Struktur Binaan (aset bangunan)  telah disediakan oleh Bahagian Perkhidmatan Kejuruteraan Senggara. Garispanduan ini telah merupakan prosedur perancangan meroboh manakala prosedur teknikal meroboh menggunapakai MS 2318:2010 (P) Demolition of Buildings - Code of Practice (first revison).

untuk maklumat lanjut sila hubungi, Bahagian Perkhidmatan Kejuruteraan Senggara ( Tn Hj Ilhami Idrus)
4,480 points 6 23 35
...