search
Log In
10 votes
44 views
in Project Management 1,600 points 7 11 18

2 Answers

3 votes

Tanggungjawab menyedia dan mengurus Pelan Pengurusan Risiko terletak kepada Pengurus Projek (HOPT) sebagaimana HOPT bertanggungjawab ke atas bidang pengurusan projek yang lain seperti scope management, cost management, quality management dan lain-lain.

2,440 points 2 8 23
2 votes
HODT sepatutnya membuat pengurusan risiko
5,880 points 3 10 42
0
HODT menyerahkan pelan perancangan kepada HOPT untuk penyelerasan
...