search
Log In
10 votes
192 views
in Human Resource Management 1,340 points 3 16 23

2 Answers

11 votes
Tuan,

Di Ayer Keroh Melaka, sepatutnya Awal 2017 telah boleh digunakan. Itu pun jika tiada EOT.

Terima kasih
27,610 points 73 158 200
6 votes
Pusat Kecemerlangan Teknologi Nasional telah bermula pembinaan nya 29 Ogos 2013 dan akan siap pada 28 ogos 2016. dan sewaan dibayar selama 15 tahun .Dilaksanakan secara PFI design and Build Direct Nego. terdapat 5 blok makmal untuk reasearh dan kajian juga. terletak di Ayer Keroh Melaka.
260 points 1 3
0

Lawatan oleh pihak ICU dan UKAS ke tapak Projek PKTN pada 14/5/15 adalah berkaitan. Kemajuan yang dilaporkan hanyalah 33% (ahead 1%) tanpa ada pengesahan dari pihak Pasukan Projek dan Perunding.

Pihak Kontraktor menjangkakan boleh disiapkan pada bulan Feb 2016 iaitu dalam tempoh 9 bulan lagi dan 6 bulan untuk mendapatkan CCC supaya penyerahan boleh dibuat pada Ogos 2016.

Sekiranya boleh mencapat target ini kepujian perlu diberikan kepada pihak Pasukan Projek , tetapi sekiranya tidak tercapai, pihak JKR akan dilihat oleh semua pihak gagal melaksanakan projek sendiri.

Dicadangkan pemantauan lebih rapi oleh JKR perlu dibuat bagi menyakinkan bahawa JKR BOLEH melaksanakan semua projek yang diberikan. 

 

...