search
Log In
10 votes
148 views
Apakah kaedah perlaksanaannya melalui web atau standalone, dibangunkan dengan menggunakan  "programing language" apa?
related to an answer for: Apa itu MySPATA?
in Assets & Facilities Management 1,010 points 5 10 16

2 Answers

3 votes
 
Best answer
mySPATA adalah usaha kerajaan untuk membangunkan satu sistem pengurusan aset tak alih kerajaan (mySPATA) yang berpandukan Pekeliling Kerajaan 2/2012 iatu Tatacara Pengurusan Aset Tak Alih Kerajaan (TPATA) yang merangkumi Pendaftaran Aset, Fasa Penerimaan Aset, Fasa Operasi dan Penyelenggaraan, Fasa Penilaian, Fasa Naik Taraf, sehingga Fasa Pelupusan Aset Kerajaan. Didalam Sistem mySPATA diperuntukkan juga Modul Pengurusan Ruang (J-Ruang), Modul Senggara BFMS (J-senggara) dan Modul Penilaian (J-Nilai).

Programing Language adalah OpenSource PHP.
3,400 points 2 12 26
selected by
4 votes
ianya adalah satu perisian yang dibangunkan oleh kerajaan kerjasama antara JKR dan MAMPU.
920 points 4 11
...