search
Log In
7 votes
101 views
in Structure 210 points 2 4

2 Answers

2 votes
Kalau kita baca jawapan mengapa siling runtuh dan mengambil tindakan yang sewajarnya semasa pemasangan siling makna berlaku le penyelesaian.
10,990 points 9 43 89
0
sudah ada department directive atau dokumen best practice/guideline ke?
3 votes
Telah ada jawapan dalam JCoP yang merujuk kepada Spesifikasi terbaru pemasangan sistem siling.
200 points 1 1 5
...