search
Log In
12 votes
48 views
in Helpdesk 1,200 points 7 12 19

2 Answers

3 votes
Buat masa ini dicadangkan guna JCoP yang ada untuk knowledge sharing. Jika ada soalan, pandangan atau ulasan kita share antara HOPT, HODT, Pakar, Daerah dll. Bila dah berkembang nanti buat cawangan atau link dgn kumpulan lain saperi QS-interactive
10,950 points 9 43 89
0
J - Cop Portal ini pun dah cukup.
1 vote

Sekiranya terdapat pejabat yang berminat untuk menubuhkan domain CoP, boleh berhubung dengan pegawai di Unit ECKM, CPAB iaitu Sr Roznita Othman/Ir Fithry Mohd Amir/En Khairil Hizar Md Khuzaimah.

Di samping itu, maklumat lanjut mengenai CoP boleh diakses melalui JPedia di laman: http://jpedia.jkr.gov.my/index.php/ECKM_wiki

Sebagai makluman, di JKR sekarang terdapat 8 CoP yang telah dibangunkan:

  1. Project Management
  2. Human Resource Management
  3. Assets and Facilities Management
  4. Stakeholders Management
  5. Technical and Contract Administration
  6. Building Information Modelling
  7. Green
  8. Contract Management
47,030 points 33 87 170
edited by
...