search
Log In
11 votes
46 views

J - Cop Portal adalah baik kerana memberi peluang kepada semua warga JKR untuk buat aduan, komen & pandangan secara dalaman. Adalah diharapkan komen-komen ,aduan & pandangan mendapat perhatian semua pihak di dalam JKR khususnya pihak atasan JKR. Tahniah kepada semua pegawai & kakitangan yang telah memberikan komitmen sehingga wujudnya portal J - Cop ini.smiley

in Stakeholders Management 1,710 points 5 15 26

2 Answers

1 vote
Semoga JCoP dapat sentiasa  sustain dan relevant bagi membantu meningkatkan kualiti penyampaian projek JKR...
7,240 points 9 29 47
3 votes
Saya suka JCoP, telah lama saya nantikannya selepas Nagagila diblock. Sekurang-kurangnya kita dapat berkongsi idea dan maklumat, menghilangkan stress dan tidak berasa bersendirian terutama pegawai yang terpaksa berkhidmat jauh dari anak dan isteri mereka.. Tahniah Prokom dan pihak-pihak terlibat.
9,530 points 25 58 109
...